Ebben a sorozatban a Forma 1-es pilótákról tudhattok meg érdekességeket.
Elösször Jarno Trulliról írunk, mert eddig sok mindent átélhatett az elmúlt futamon, az örömmámort, a csalódottságot majd újra az örömöt. És lehet hogy még most sincs vége ennek a hullámzásnak.
Trulli édesapjának hobbija egyben azt is eredményezte, hogy Jarno nagyon korán megismerkedett a gokartozással.1983-tól 86-ig mini-gokart versenyeken vett részt.1991-ben megnyerte a 100 köbcentis gokart világbajnokságo. 1995-ben megnyerte a gokart Ausztrál Grand Prix-t (100 cc), az olasz gokart bajnokságot, (100 cc) és az „Ayrton Senna Emlékversenyt” (100 cc).Trulli ezzel az eredménylistával a jelenlegi forma 1-es mezőny legsikeresebb gokartosának mondhatja magát, de a régi nagy forma 1-es bajnokok gokartos eredménylistáját is felülmúlja az övé.
Korábbi csapatai:
Minardi,Prost,Peugeot,Renault
Trulli 97-ben debütált a Formula–1-ben a Minardi csapat színeiben, de hét verseny után a Prost csapathoz szerződött át. Trulli első szezonjában 3 pontot szerzett, és 15. lett a bajnokságban. 1998-ban a Peugeothoz igazolt. 2000-ben Trulli a Jordan-Mugen-Hondához szerződött, és 6 pontjával tizedik lett a bajnokságban.
Trullit menedzsere Biattore a Renault csapathoz vezette 2002-ben, és Trulli 2003-ban is sőt 2004-ben is ott szerepelt. Nagy fájdalma volt hogy amikor 2005-ben elhagyta csapatát az világbajnokságot nyert és rendkívüBriatore és Trulli viszonya megromlott, és a versenyzőt az Olasz Nagydíj után elbocsátották a Renault-tól – annak ellenére, hogy elbocsátása pillanatában több ponttal rendelkezett a világbajnoki pontversenyben, mint csapattársa, Alonso. Trulli a menedzselésre vonatkozó szerződését is felbontotta Briatoréval.
Ezután a legtehetősebb csapathoz, a Tozotához írt alá, ahol azóta is szerepel.
A 2008-as világbajnokságon Trulli 31 pontot zsebelt be és ezzel a 9. helyen végzett.